« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Sigurnosni protokol
Poštovani roditelji, skrbnici i posjetitelji Škole,
u nastavku su dokumenti koje je donijelo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, a u
svrhu osiguranja Škole.
Napominjemo da je jedinstveni ulaz u školu za roditelje, posjetitelje i učenike uključujući i
učenike koji dolaze u produženi boravak glavni ulaz u školu (osim učenika s teškoćama koji
koriste sporedni ulaz).
S nastavom u 2. polugodištu počinjemo u utorak, 7.01.2025. godine (učenici 1. - 4. razreda
poslijepodne, a učenici 5. – 8. razreda prijepodne).
Želimo svima mirnu i uspješnu novu godinu te vas molimo za suradnju kako bismo zajednički
doprinjeli sigurnosti.
Ravnateljica
Vesna Javor
Dokumenti:
Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama
Odluka o donošenju Protokola o kontroli ulaska i izlaska u školsku ustanovu
______________________
Dragi roditelji i učenici,
sve informacije i vijesti iz našeg školskog svijeta od sada možete pratiti i putem naše nove facebook stranice. Klikom na sljedeću poveznicu možete saznati najnovije informacije o našoj školi:
https://www.facebook.com/O%C5%A0-Ivana-Perkovca-103833138974641/
------------------------------
------------------------------
Dabrica u školi !
-----------------------------
------------------------------
Kvizotres - edukativni video o postupanju
-------------------------------
Pogledaj klikom na ↑
-------------------------------
U akcijama sakupljanja starog papira sačuvali smo 711 stabala!
------------------------------
U školskoj godini 2018./2019. oformljen je pjevački zbor djelatnica škole pod nazivom Fijolice.
Pogledaj klikom na▲
Video uradak naših Fijolica posvećen učenicima i školi!
---------------------------------
------------------------------------------------
LINKOVI |
ZABAVNO I POUČNO |
ODGOJ I OBRAZOVANJE |